RetroSoftware
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RetroSoftware

Hier vindt je alles voor je RetroHotel!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]

Ga naar beneden 
+30
T-Hotel
Menno
thijmen77
lesly
Discohotel
iwandesjon
Pascos
naug
joshoekie
NII3LZ
prohotel
Rohit
top1111
MetaRAR
MuRado
Leo
Jesse
fire
sentinel
lolskull1
robbie1998
kwaster12
niels
JoeyFreeHacks
samsong
wesleycoomans
bartjuhh
Star
Dojoo
Gekkiehotel
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
prohotel




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Friesland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 18, 2011 7:11 am

Discohotel schreef:
Hallo,
Alles werkte tot ik op HK kwam... Toen kreeg ik dit:
De tekst die er staat:


Notice: Trying to get property of non-object in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\core.php on line 50

Notice: Undefined variable: user in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\housekeeping\index.php on line 23

Notice: Trying to get property of non-object in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\housekeeping\index.php on line 23

Notice: Undefined index: y in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\functions.php on line 33

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\classes.php on line 415

Notice: Undefined index: scrollbar in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\templates\housekeeping_header.php on line 29

Notice: Undefined index: second_scrollbar in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\templates\housekeeping_header.php on line 37


Weet iemand wat ik moet doen? Zou handig zijn confused confused confused



je moet even een andere versie van xampp hebben deed ik ook ik ging van 1.7.3. naar 1.7.1 werkt makelijker voor mijn xp en het zal jou ook wel helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tgcommunitynl.tk
lesly




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 13-11-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Hellup :(   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimezo nov 13, 2011 3:45 am

Ik ben bij 6 maar ik kan holodb.jql niet vinden Sad WAAR STAAT HET????
help me plees!!!!!! scratch affraid Exclamation Question
Terug naar boven Ga naar beneden
thijmen77




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-11-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimevr nov 18, 2011 7:42 am

Ik heb alle stappen voltooid Very Happy maar hoe kan ik de sitenaam veranderen van http://localhost/ naar bijvoorbeeld http://www.tarrohotel.nl/???
en als het goed is er een blokje dat groen hoort te zijn. Bij mij staat er in het grijs ''Hotel is offline''
HELP
Terug naar boven Ga naar beneden
Menno




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 24

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimeza dec 03, 2011 1:12 am

Waar kan ik habbx vinden kan nergens vinden HELP
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Hotel




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 04-01-12

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Hoi   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 04, 2012 7:14 am

Is het maken van een hotel op deze mannier legaal of illegaal?
Gr. Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Hotel




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 04-01-12

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Housekeeping   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 11, 2012 12:05 pm

Bij http://localhost/housekeeping/ moet ik een username en een password invullen.
Welke zijn dat?
Ik heb de admin login al geprobeert alleen ik kom er daarmee niet in
Terug naar boven Ga naar beneden
Joury




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 23-03-12

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Help me even :)   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 23, 2012 8:19 am

ik kan Holodb.sql en de map habbx niet vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian1998




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-08-12

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Ik krijg een fout melding   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 05, 2012 2:48 pm

Ik krijg een vage foutmelding dat de db niet met server werkt
dit staat er in het nederlands:

Er lijkt geen geldige hotel database. PHPRetro vereist een geldige hotel-server om verbinding te maken. Terwijl PHPRetro biedt tabellen voor site-gerelateerde zaken als verzamelobjecten en nieuws, baseert zij zich op de hotel database voor zaken als gebruikers, kamers, online tellen, enz.

help me

0062329(apenstaartje)wellant(punt NL)

let op geen msn
Terug naar boven Ga naar beneden
LennertLeers




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-12-12

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Alles gevolgd   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 12, 2012 11:52 am

Ik heb je helemaal gevolgd met alles. (ik heb een professionele server) Maar als ik mij wil inloggen op de site krijg ik een error. Kijk maar op de volgende pagina: http: // puff . ultimahotel. nl / index. php
Ook kan ik de file voor de server niet vinden want elke keer dat ik een .exe file vind dan krijg ik een error op de EMU.

Hulp apprecieer ik! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
OfficialRick




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 27-03-13

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 27, 2013 12:41 pm

Heey, ik ben bezig met al die dingen maar het lukt me niet :/ voeg me toe op skype: dj-low-rick1
bijvoorbaad dank!!!


- OfficialRick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HoloDB Werkt ook op PHPRETRO
» [Addon] PHPRetro Badge Display [Addon]
» mijn retro hotel van localhost naar een online host
» [Release] PHPRetro ( CMS ) [Release]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RetroSoftware :: Habbo :: Retro Servers / Addons :: Habbo Retro :: Tutorials-
Ga naar: