RetroSoftware
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RetroSoftware

Hier vindt je alles voor je RetroHotel!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]

Ga naar beneden 
+30
T-Hotel
Menno
thijmen77
lesly
Discohotel
iwandesjon
Pascos
naug
joshoekie
NII3LZ
prohotel
Rohit
top1111
MetaRAR
MuRado
Leo
Jesse
fire
sentinel
lolskull1
robbie1998
kwaster12
niels
JoeyFreeHacks
samsong
wesleycoomans
bartjuhh
Star
Dojoo
Gekkiehotel
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
robbie1998




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-04-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 01, 2011 2:57 am

alles is klaar ik heb alles al bij housekeeping ingestelt alleen ik heb geen DCRS kan iemand me sturen en een vraagje

hoe upload ik mij retro bijv naar www.....nl?

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
lolskull1




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 15-05-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Help Met De PHP Retro plzz   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 16, 2011 11:19 pm

ik heb alles goedgedaan hoop ik maar als ik php install scherm krijg te zien op localhost
dan staat er allemaal tekst en bij me ME homepage op me hotel staat er aan de bovenkant tekst enz en ik kan ook niet houskeeping doen
Terug naar boven Ga naar beneden
sentinel




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-06-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: :D en :cry:    [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 06, 2011 12:56 pm

alles doet het de site gropen mijn eigen pagina enz. alleen de client doet het niet, als er shokwave player staat dan laad hij niet kan iemand mij helpen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
fire




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-06-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 07, 2011 4:45 am

sentinel schreef:
alles doet het de site gropen mijn eigen pagina enz. alleen de client doet het niet, als er shokwave player staat dan laad hij niet kan iemand mij helpen!!!

dat komt doordat er al dcrs enzo zijn ingesteld maar die zijn van habbo zelf en die werken niet je moet kijken of je andere kan vinden die wel werken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sentinel




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-06-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: heel erg bedankt   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 07, 2011 7:32 am

heel erg bedankt alles doet het!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 06, 2011 5:39 am

Lul
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Retro   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 06, 2011 12:57 pm

Hey , ik heb er Ă©Ă©n, maar m'n vrienden kunnen der niet op, en de client blijft off.
Terug naar boven Ga naar beneden
MuRado




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: uh   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 08, 2011 6:55 am

[i]Mijn phpmyadmin (mysql) heeft geen wachtwoord usenaam is gewoon 'root' zonder ww en als ik tijdens de installatie bij password niks invul geeft die aan dat ik alles moet invullen? hoe zou ik een wachtwoord aan mijn root kunnen geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 09, 2011 1:51 am

Ahja ik was vergeten port te forwarden en server aan te zetten via database of housekeeping xddd.
Nice tut btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
MetaRAR




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 20-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 20, 2011 8:32 am

Mooie tutorial, alleen jammer dat niet iedereen begrijpt. Er vragen er nog heel veel mensen om hulp... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
top1111




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Urmond

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimedi jul 26, 2011 2:15 pm

Ik heb altijd een error waardoor ik server niet kan starten... er staat: Failed to connect! Error thrown was: ERROR [IM002] [MICROSOFT] [ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is niet gevonden en er is geen standaardstuurprogramma opgegeven.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de server werkt?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zingohotell.webs.com/zingohotel.htm
Rohit




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Hoe gaat het weg   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 29, 2011 8:06 am

''Notice: Undefined variable: language in C:\xampp\htdocs\core.php on line 48

Notice: Undefined variable: language in C:\xampp\htdocs\core.php on line 49

Notice: Use of undefined constant REMOTE_ADDR - assumed 'REMOTE_ADDR' in C:\xampp\htdocs\core.php on line 61

Notice: Undefined index: nl in C:\xampp\htdocs\core.php on line 65

Notice: Undefined index: site name in C:\xampp\htdocs\core.php on line 66

Notice: Undefined index: Cheese in C:\xampp\htdocs\core.php on line 67

Notice: Undefined variable: y in C:\xampp\htdocs\core.php on line 88

Notice: Undefined index: id in C:\xampp\htdocs\core.php on line 98

Notice: Use of undefined constant username - assumed 'username' in C:\xampp\htdocs\core.php on line 146

Deprecated: Function session_is_registered() is deprecated in C:\xampp\htdocs\core.php on line 146

Notice: Undefined index: remember in C:\xampp\htdocs\core.php on line 146

Deprecated: Function session_is_registered() is deprecated in C:\xampp\htdocs\core.php on line 294

Notice: Use of undefined constant username - assumed 'username' in C:\xampp\htdocs\core.php on line 600

Deprecated: Function session_is_registered() is deprecated in C:\xampp\htdocs\core.php on line 600

Notice: A session had already been started - ignoring session_start() in C:\xampp\htdocs\index.php on line 14

Notice: Undefined index: do in C:\xampp\htdocs\index.php on line 16

Notice: Use of undefined constant username - assumed 'username' in C:\xampp\htdocs\index.php on line 25

Deprecated: Function session_is_registered() is deprecated in C:\xampp\htdocs\index.php on line 25

Warning: include(locale//login.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\index.php on line 114

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'locale//login.php' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\index.php on line 114''




Hoe gaat dat weg? Sad



Die Tekst, staat helemaal boven en daaronder mijn Hotel Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
top1111




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Urmond

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 29, 2011 11:36 am

Nu kan ik me server eindelijk starten en er staat dat het hotel online is maar als ik het hotel start en het is geladen krijg ik die message van: Verbinding verbroken! Probeer het nogmaals. (of zoiets :S) Hoe zorg ik ervoor dat dat weggaat???

- Top1111
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zingohotell.webs.com/zingohotel.htm
prohotel




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Friesland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 04, 2011 11:51 am

samsong schreef:
http://loacalhost doet het al niet ? hoe kan ik die wel laten werken ?
ik zal het je zeggen je moet apache aanzetten en mysql probeer het dan nogeens!



M.V.G. prohotel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tgcommunitynl.tk
prohotel




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Friesland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 05, 2011 4:51 am

samsong schreef:
http://loacalhost doet het al niet ? hoe kan ik die wel laten werken ?
moetje xampp even aanzetten dan doetiet wel! Very Happy:D:D:D:D


M.V.G. prohotel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tgcommunitynl.tk
prohotel




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Friesland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 05, 2011 8:43 am

Hoi mysql.ini staat er niet en die map van habbix ook niet wat moet ik doen plzz help me!!

M.V.G. prohotel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tgcommunitynl.tk
NII3LZ




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-08-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 12, 2011 8:12 pm

bartjuhh schreef:
kijk bij je probleem?

Mij lukt et ooknie ben passwoord ook kwijt hoe krijg je in godsnaam terug
Terug naar boven Ga naar beneden
joshoekie

joshoekie


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 31-07-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 20, 2011 12:43 am

Wel handig, maar ik doe er niks mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
naug




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 31-08-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: habbx?   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 31, 2011 3:56 am

ik zit in de habbx map (Das die van de server niet?) en ik vin geen holodb ik heb wel holoserver.sql en data.sql HELP :$:$:$
Terug naar boven Ga naar beneden
Pascos




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-10-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Problemen met Holodb.sql   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 01, 2011 9:22 am

Hallo,

In de Tut staat dat je Holodb.sql moet toevoegen op PMA Bij de gemaakte Database. Maar leuk en aardig, Die map bestaat niet bij de Server. Hij is nergens te vinden. Zelfs bij zoeken niet. Hoe los ik dat op?
Terug naar boven Ga naar beneden
iwandesjon




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-10-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 10, 2011 2:56 am

hallo allemaal

bedankt voor de nice tutorial maar als ik de Site Path en Server IP verander naar mijn ip adress

krijg ik dit
[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Retrohelp

Terug naar boven Ga naar beneden
Gekkiehotel
Admin
Gekkiehotel


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Flevoland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 12:38 pm

samsong schreef:
http://loacalhost doet het al niet ? hoe kan ik die wel laten werken ?
Door je xampp aan te zetten!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://retrosoftware.actieforum.com
iwandesjon




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-10-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 12, 2011 7:43 am

Gekkiehotel schreef:
samsong schreef:
loacalhost doet het al niet ? hoe kan ik die wel laten werken ?
Door je xampp aan te zetten!

haha ja mooi via XAMPP Control Panel ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
prohotel




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Friesland

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: ~antwoord~   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 14, 2011 6:53 am

iwandesjon schreef:
hallo allemaal

bedankt voor de nice tutorial maar als ik de Site Path en Server IP verander naar mijn ip adress

krijg ik dit
[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Retrohelp

je gebruikt een verkeerde versie van v26 gebruik je een crack ofz..????????
maar als dat het niet is moet je even die visual basic downloaden help altijd! SmileSmile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tgcommunitynl.tk
Discohotel




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 17-10-11

[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Notice.... Help?!   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 17, 2011 8:49 am

Hallo,
Alles werkte tot ik op HK kwam... Toen kreeg ik dit:
De tekst die er staat:


Notice: Trying to get property of non-object in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\core.php on line 50

Notice: Undefined variable: user in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\housekeeping\index.php on line 23

Notice: Trying to get property of non-object in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\housekeeping\index.php on line 23

Notice: Undefined index: y in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\functions.php on line 33

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\includes\classes.php on line 415

Notice: Undefined index: scrollbar in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\templates\housekeeping_header.php on line 29

Notice: Undefined index: second_scrollbar in C:\Program Files\Xampp\htdocs\upload\PhpRetro\templates\housekeeping_header.php on line 37


Weet iemand wat ik moet doen? Zou handig zijn confused confused confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]   [TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT] - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TUT] Hoe maak je een PHPRetro Hotel V26? [TUT]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HoloDB Werkt ook op PHPRETRO
» [Addon] PHPRetro Badge Display [Addon]
» mijn retro hotel van localhost naar een online host
» [Release] PHPRetro ( CMS ) [Release]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RetroSoftware :: Habbo :: Retro Servers / Addons :: Habbo Retro :: Tutorials-
Ga naar: